Uwaga rodzice! Ważne zebranie z rodzicami przełożone na 2 października

Ze względu na przedłużające się zagrożenie powodziowe i wysoki stan Odry, wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom i oczekiwaniom,

zebranie z rodzicami planowane pierwotnie na 18 września,
przekładamy na środę, 2 października na godzinę:

klasy 1 – 15.40 (sala gimnastyczna)
pozostałe 16.00

Mamy nadzieję, że tym bardziej zechcą Państwo do nas wtedy dotrzeć. Na tym zebraniu dokonamy m. in. wyboru delegatów klas i nowej Rady Rodziców.
Sił i zdrowia do dalszej walki z żywiołem i jego skutkami! 

Stały przydział sal na zebrania z rodzicami 2024/2025

 

Lp. Klasa

Wychowawca

 

Sala
1. 1Ep+1Hp Mariusz Madej 15
2. 1Cp+1Lp Anna Popek 6
3. 2Ap Mirosław Słowik 13
4. 2Bp Agnieszka Maciszewska 14
 5. 2Cp Kamila Szajnicka 24
 6. 2Ep Monika Markowicz 17
 7. 2Hp Paweł Tadajewski 23
 8. 2Gp Michał Kumor 29
 9. 2Lp Joanna Mastaj 31
 10. 2Sp+2Rp Renata Sarbinowska 26
 11. 3Cp Szafran Dorota 22
 12. 3Ep Grzelczak Elżbieta 9
 13. 3Hp Joanna Knysz 21
14. 3Lp Joanna Naparło 20
 15. 3Rp Elżbieta Przyszlakowska 25
 16. 3Ap Aneta Kowalec 8
 17. 3Bp Justyna Wierzbicka 5
 18. 4Cp+4Rp Alicja Głogowska 4
19. 4Ep Justyna Różańska 28
20 4Hp Anna Idzikowska-Majchrzak 3
21. 4Lp Ewelina Nawrot 32
22. 5Cp+5Rp Agnieszka Pielech 18
23. 5Ep+5Hp Ewa Sulej 27
24. 5Lp Katarzyna Czewżyk 30

 

Ważne informacje – 21-22.09.2024

Stan Odry TU> bieżące informacje o poziomie Odry
● Na wałach przeciwpowodziowych rozdysponowani są Druhny i Druhowie Ochotniczych Straży Pożarnych Gmin Powiatu Głogowskiego oraz uczniowie szkół, harcerze,
więźniowie, wychowankowie zakładu poprawczego oraz ochotnicy. Wszystkie akcje koordynują strażacy i policjanci z naszych powiatowych komend.
Powiatowy Zespół Zarządzania Kryzysowego, który koordynuje pracą – telefon 76 72 82 833.
Termin fali kulminacyjnej przewidujemy na weekend bądź poniedziałek w przyszłym tygodniu. 
    Gmina ŻukowiceGmina KotlaGmina Pęcław, Gmina Jerzmanowa, Gmina Głogów Głogów – Gmina MiejskaPowiat Głogowski

Przydatne telefony:

  • Wydział Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Głogowie – 76 72 82 833
  • Całodobowy telefon Urzędu Miasta (dla mieszkańców zagrożonych rejonów) – 76 72 65 540
  • Policja – 997 lub 76 72 77 200 (oficer dyżurny)
  • Straż Pożarna – 998
  • Numer Alarmowy – 112
  • Pogotowie Energetyczne (TAURON) – 991
  • Pogotowie Gazowe – 992
  • WOPR – 984
  • Pogotowie Wodociągowe – 19285

 

Odwołane dzisiejsze zebranie z rodzicami

Zapraszamy za tydzień! I oby bezpieczniej już w całym dorzeczu Odry!

17 września1939 r. – Nie zapomnimy nigdy!


Obraz – LINK do filmu

Rusza nabór na wyjazd do Hiszpanii w ramach mobilność Erasmus+ (12.10.2024- 26.10.2024) Sevilla

Rusza nabór na pierwszą w tym roku mobilność w ramach Erasmus plus- Kształcenie i szkolenia zawodowe do Hiszpanii – do Sevilli. Pierwsza mobilność skierowana jest do UCZNIÓW KLAS TRZECICH I CZAWARTYCH w zawodach: technik logistyk, technik rachunkowości, technik ekonomista

Regulamin
§ 1.

Informacje o projekcie

  1. Projekt realizowany jest w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Głogowie w okresie 01.06.2024 r.- 31.08.2025 r.
  2. Projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach akcji KA 121 VET
  3. Projekt skierowany jest do uczniów klas trzecich i czwartych w zawodach: technik logistyk, technik rachunkowości, technik ekonomista.
  4. W mobilności na rok 2024/2025 w pierwszej turze może wziąć udział grupa maksymalnie 14 uczniów.

§ 2.

Zasady rekrutacji uczestników projektu

  1. Rekrutacja prowadzona będzie przez Zespół Rekrutacyjny w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Głogowie.
  2. W skład Zespołu Rekrutacyjnego wchodzą:
  • koordynator projektów unijnych w ZSE – p. Edyta Porosło
  • nauczyciel przedmiotów zawodowych- p. Agnieszka Pielech
  • pedagog szkolny – p. Daria Sapian
  • wychowawcy uczniów zgłaszających się do projektu.
  1. Proces rekrutacji poprzedzony będzie informacją na stronie internetowej szkoły.
  2. Uczestnikiem projektu może być osoba, która z własnej inicjatywy wyraża chęć uczestnictwa w projekcie, akceptuje założenia regulaminu, jest uczniem w zawodzie: technik logistyk, technik ekonomista technik rachunkowości.
  3. Proces rekrutacji obejmuje:
  • złożenie formularza aplikacyjnego o zakwalifikowanie do udziału w projekcie,
  • akceptację wniosku przez Zespół Rekrutacyjny,
  • zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby projektu.

 

  1. Uczeń ubiegający się o udział w projekcie w wyznaczonym terminie powinien wypełnić formularz zgłoszeniowy przesłany przez dziennik elektroniczny w formie online . W sekretariacie szkoły złożyć musi w formie papierowej następujące dokumenty:
  • zgoda rodziców na udział w projekcie
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych

 

6. W trakcie trwania Rekrutacji informacji oraz wsparcia udzielają uczniom Członkowie Komisji Rekrutacyjnej oraz Koordynator Projektu.

7. Procedura rekrutacyjna rozpoczyna się 5.09.2024 o godzinie 8:00, a kończy 09.09.2024 o godzinie 15:00.

8. Rekrutacja do projektu będzie się odbywać z uwzględnieniem zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn.

9. Proces rekrutacji zostanie zakończony sporządzeniem przez Zespół Rekrutacyjny listy głównej i rezerwowej oraz poinformowanie osób zainteresowanych przez dziennik elektroniczny.

10. W przypadku gdy uczeń zrezygnuje z udziału w projekcie, zostanie skreślony lub nie wyrazi zgody na przetwarzanie danych osobowych, wolne miejsce zajmie pierwsza w kolejności osoba z listy rezerwowej,

11. Kandydat na uczestnika projektu – uczeń – powinien spełniać następujące wymagania:

  • jest uczniem klasy trzeciej lub czwartej o specjalności technik ekonomista, technik rachunkowości, technik logistyk,
  • posiada pozytywną opinię wychowawcy i kierownika szkolenia praktycznego z uwzględnieniem informacji n/t zachowania i zaangażowania w życie szkoły,
  • posiada ważny dowód osobisty co najmniej na kolejny rok kalendarzowy,

12. Po pozytywnym przejściu procesu rekrutacji, uczeń wypełnia oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i pisemnie potwierdza zapoznanie się z zasadami udziału w projekcie.

13. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych powoduje, że uczeń nie może być uczestnikiem zajęć realizowanych w ramach projektu.

14. Złożone przez kandydata dokumenty nie podlegają zwrotowi.

15. W przypadku zbyt małej liczby uczestników rekrutacja może zostać wznowiona w dowolnym momencie trwania projektu.

16. W sytuacji, gdy kilku uczniów otrzyma taką sama ilość punktów, komisja zasięga opinii wychowawcy oraz przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną.

17. W przypadku niezakwalifikowania się uczestnika do Projektu przysługuje mu prawo do wniesienia odwołania.

18. Procedurę odwoławczą prowadzi Dyrektor Szkoły.

19. Odwołanie od decyzji komisji składa się w terminie do 12.09.2024 do godziny 12:00 do Dyrektora Szkoły na piśmie, wskazując w nim niezgodności co do końcowej oceny formularza zgłoszeniowego lub w zakresie procedury rekrutacyjnej:
– Dyrektor rozpatruje odwołania i wyda decyzję o ich uwzględnieniu lub odrzuceniu w dniu 16.09.2024 r. do godziny 12:00.

20. Uczniowie, którzy zostali zakwalifikowani do udziału w projekcie są zobowiązani do udziału w spotkaniu informacyjnym z Zespołem Rekrutacyjnym wraz z opiekunami/rodzicami.

21. Kryteria rekrutacji:

  • cena z zachowania – roczna lub półroczna (1-6 punktów rekrutacyjnych)
  • ocena z j. obcego- roczna lub półroczna (1-6 punktów rekrutacyjnych)
  • średnia ocen z poprzedniego ukończonego semstru– roczna lub półroczna (1- 6 punktów rekrutacyjnych)
  • zaangażowanie w życie szkoły – wolontariat, udział w imprezach szkolnych, olimpiadach i konkursach (1-6 punktów rekrutacyjnych)
  • dodatkowe punkty otrzymują osoby z terenów wiejskich lub w trudnej sytuacji rodzinnej, ekonomicznej (1-6)
  • dodatkowe punkty (6) otrzymują osoby, które nie brały udziału w projekcie Erasmus plus w roku szkolnym 2023/2024
  • dodatkowe punkty (6) otrzymują uczniowie klas czwartych, którzy w klasie piątej nie będą mogli wziąć udziału w projekcie

 

Uroczysta inauguracja roku szkolnego 2024-2025 w Ekonomiku


Zapraszamy wszystkich 2 września na boisko szkolne o godz. 8.30  na inauguracyjny apel.
Po apelu spotkania z wychowawcami w klasach.

Zebranie uczniów i rodziców klas pierwszych w roku szkolnym 2024/2025

❗❗❗ZRBRANIE❗❗❗
Zapraszamy rodziców i uczniów klas 1 na spotkanie z wychowawcami  – budynek główny przy ul. K. Miarki 1
wtorek 27 sierpnia godz. 14.00
Klasa 1Ep i 1Hp – technik żywienia i technik hotelarstwa – sala nr 13
Klasa 1Cp i 1Lp – technik ekonomista i technik logistyk – sala nr 20