Nowy projekt zawodowy w Ekonomiku – wnioski do 17 grudnia

Zespół Szkół Ekonomicznych w Głogowie informuje, że w szkole realizowany jest krótkoterminowy projekt unijny “Kontynuacja praktyk zawodowych Erasmus+ w niemieckich przedsiębiorstwach
branży hotelarsko-gastronomicznej i logistycznej”.

Przyznana kwota dofinansowania wynosi 76 944,00 euro

Projekt realizowany będzie w dwóch turach:

I Tura 19.04.2022- 16.05.2022

II Tura 5.03.2023- 1.04.2023

W pierwszej turze przewidzianych jest 8 miejsc dla uczniów kierunków hotelarskich oraz 8 miejsc dla uczniów kierunków gastronomicznych.

W drugiej turze przewidzianych jest 5 miejsc dla uczniów kierunków hotelarskich, 5 miejsc dla uczniów kierunków gastronomicznych oraz 4 miejsca dla uczniów klas logistycznych.

Aby wziąć udział w projekcie należy wypełnić dostępne na stronie do pobrania dokumenty:

https://zse.glogow.pl/kontynuacja-praktyk-zawodowych-erasmus-w-niemieckich-przedsiebiorstwach-branzy-hotelarsko-gastronomicznej-i-logistycznej-2022-2023/

i dostarczyć go je sekretariatu do 17 grudnia 2021 r.

Rekrutacja:

Zespół rekrutacyjny, w którego skład wejdą: pedagog szkolny, kierownik praktyk, nauczyciel germanista oraz  przedstawiciel zespołu do spraw projektów, przeprowadzi rekrutację do I tury do 28 stycznia 2022 roku.

TU> Regulamin rekrutacji

Na wyniki rekrutacji wpływ mają:

  • ocena z zachowania – roczna lub półroczna (1-6 punktów rekrutacyjnych)
  • ocena z j. niemieckiego- roczna lub półroczna (1-6 punktów rekrutacyjnych)
  • średnia ocen z przedmiotów zawodowych – roczna lub półroczna
  • zaangażowanie w życie szkoły – wolontariat, udział w imprezach szkolnych, olimpiadach i konkursach (1-6 punktów rekrutacyjnych)
  • rozmowa kwalifikacyjna na temat udziału w projekcie, częsciowo w języku niemieckim,
  • dodatkowy punkt otrzymują osoby z terenów wiejskich lub w trudnej sytuacji rodzinnej

Zebranie z rodzicami – środa 8 września – bardzo ważne! Przydziały sal i godziny spotkań. Wszystkich obowiązują maseczki!

Spotkanie potrzebne jest przede wszystkim ze względu na konieczność wyboru delegatów i Zarządu Rady Rodziców
oraz podpisanie istotnych dla organizacji nauczania dokumentów, w tym uchwalenie programu profilaktyczno-wychowawczego

Godzina 1530– 1630

Klasa

Wychowawca

Sala

1Ap

Paweł Tadajewski

 6

1Cp+1Rp

Alicja Głogowska

 4

1Ep

Justyna Różańska

 3

1Hp

Patrycja Bok- Metelska

20

1Lp

Ewelina Nawrot

25

2Ap

Michał Kumor

13

2Cp+2Rp

Agnieszka Pielech

18

2Ep+2Hp

Ewa Sulej

22

2Lp

Katarzyna Król

30

Zebranie delegatów rodziców klas  godz. 16.45

Godzina 1630 – 1730

3a

Małgorzata Bojko

14

3c

Elżbieta Pieniążek

24

3l

Marta Sobocińska

22

3e

Agnieszka Maciszewska

 9

3h

Edyta Porosło

18

3Ap

Monika Markowicz

17

3Cp

Anna Popek

13

3Ep

Mariusz Madej

21

3Hp

Mateusz Łupak

15

3Ip

Małgorzata Karamucka

 5

3Lp

Anna Bielecka

 8

3Fp

Justyna Chmielewska

20

4c

Joanna Naparło

 6

4l

Joanna Mastaj

28

4e

Daria Sapian

 3

4h

Monika Korytkowska

 4

 

 

Jak zalogować się do dziennika elektronicznego – zakładka Szkoła-Dziennik – link do logowania

Żeby na pewno zalogować się do dziennika naszej szkoły, trzeba koniecznie zalogować się przez link z naszej strony. 
Tu filmiki z instruktażem:
TU: https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg

:))) Witajcie po wakacjach! :)))

 

Rok szkolny 2021/2022

 

 

 

Nowy plan lekcji :)

Już jest!
– w zakładce Dla ucznia

Organizacja uroczystego rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 – środa 1 września

KLASY  PIERWSZE – godz. 8.30  – bądźcie nieco wcześniej (obowiązują maseczki na sali)

1 Cp+Rp,  1L, 1E, 1H, 1Ap – spotkanie w sali gimnastycznej

bezpośrednio po spotkaniu na sali, uczniowie przechodzą do wyznaczonych sal:

1Cp+Rp – s. 4,  wych. Alicja Głogowska

– 1Lp – s. 25,  wych. Ewelina Nawrot

– 1Ep – s. 3,  wych. Justyna Różańska

– 1Hp – s. 20,  wych. Patrycja Bok – Meteslka

– 1Ap – s. 6,  wych. Paweł Tadajewski

KLASY DRUGIE I CZWARTE –  godz. 9.00 –  spotykają się w następujących salach:

– 2 Cp+Rp – s. 18, wych. Agnieszka Pielech

– 2 Ep+Hp – s. 22, wych. Ewa Sulej

– 2Lp – s. 30 , wych. Katarzyna Król

– 2 Ap. – s. 13, wych. Michał Kumor

– 4C – s. 20, wych. Joanna Naparło

– 4 L – s. 31, wych. Joanna Mastaj

– 4 E – s. 17, wych. Daria Sapian

– 4 H – s. 4, Monika Korytkowska

KLASY  TRZECIE  –  godz. 10.10 i spotykają się w następujących salach:

– 3C – s. 24, wych. Elżbieta Pieniążek

– 3L – s. 22, wych. Marta Sobocińska

– 3E – s. 9, wych. Agnieszka Maciszewska

– 3H – s. 5, wych. Edyta Porosło

– 3A – s. 14 , wych. Małgorzata Bojko

– 3Cp – s. 13, wych. Anna Popek

– 3Lp – s.8, wych. Anna Bielecka

– 3Ep – s.21, wych. Mariusz Madej

– 3Fp – s. 15, wych. Justyna Chmielewska

– 3Hp – s. 15, wych. Mateusz Łupak

– 3Ip – s. 18, wych. Małgorzata Karamucka

– 3Ap – s. 17, wych. Monika Markowicz

 

Obowiązuje zaostrzony reżim sanitarny – na korytarza i w pomieszczeniach wspólnych obowiązkowo maseczki,
przed wejściem do szkoły i za każdym razem do klasy obowiązuje dezynfekcja i założenie maseczki
Maseczki można ściągną jedynie w salach, po zajęciu miejsc, z zachowaniem odpowiedniego dystansu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zebrania wychowawców z rodzicami i uczniami klas pierwszych 25 sierpnia


1Ap – Pan Paweł Tadajewski – godz. 11.00 sala 20 – I piętro
1Ep – Pani Justyna Różańska – godz. 11.00 sala 31 – II piętro
1Cp – Pani Alicja Głogowska – godz. 12.00 sala 4 – parter
1Lp – Pani Ewelina Nawrot  – godz. 12.00 sala 5 – parter
1Hp – Pani Patrycja Bok-Matelska – godz. 13.00 sala 6 – parter

Pamiętajcie, że w tym dniu w klasach technikum będzie pisany test z j. angielskiego,
który zadecyduje, jaki język będzie rozszerzony

Prosimy, o ile to możliwe, o przyniesienie na zebrania składek:
60 zł – wpisowe, 30 zł – Komitet Rodzicielski