Nasze sreberka!

29 września 2015r. odbyły się Mistrzostwa Miasta i Powiatu Głogowskiego w Sztafetowych Biegach Przełajowych. Drużyna dziewcząt naszej szkoły w składzie :

  1. Karolina Okońska – I L
  2. Klaudia Przespolewska – I L
  3. Sylwia Lizoń – II L
  4. Patrycja Hofman – I A
  5. Paulina Lubczyńska –III E
  6. Magda Bednarczyk – I H
  7. Aleksandra Paszkowska – I L
  8. Alicja Onoszko – II E
  9. Wioletta Kowalska – II E
  10. Maja Przybysławska – III C

po ekscytującej walce, zajęła II miejsce

Wszystkim zawodniczkom gratulujemy !!!

Podziękowania dla fotografa : Natalii Kowal – II L, mierzących czas : Marty Werwińskiej – I H i Alicji Kamienieckiej – I A , pilnującej rzeczy : Róży Pałka – II E i opiekunki – p. M. Nadolnej

Zdjęcia z zawodów wkrótce – już 😉 – szkolne FB

30 września – środa wykład inaugurujący Dolnosląski Festiwal Nauki w ekonomiku!

30 września, środa, godz. 11.00

Wykład otwierający XVIII Dolnośląski Festiwal Nauki,
zatytułowany Za co kochamy Stanisława Lema, wygłosi prof. Stanisław Bereś.


Konkurs Plastyczny!

Serdecznie zapraszamy do udziału w Konkursie Plastycznym pt. Mężczyzna warty uwagi”.
Kto ze znanych mężczyzn charakteryzuje się charyzmą, może się poszczycić ciekawymi dokonaniami, może być wzorem do naśladowania?

Na prace plastyczne (format minimum A3, technika dowolna) czekamy do dn. 28.09. w sali nr 3. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się w Dzień Chłopaka. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone! Zachęcamy do udziału! 🙂

Samorząd Uczniowski i katecheci

Nowy skład Zarządu Komitetu Rodzicielskiego

Przewodniczacy – P. Robert Leszczyński – III L

Wiceprzewodniczacy – P. Sławomir Sęk – II e

Skarbnik – P. Maria Kobiałka – IV c

Sekretarz – P. Janus Agnieszka -II c

Członek – P. Zenon Bednarz – IV h

Członek – P. Aneta Umińska – I L

Komisja rewizyjna:


1. P. Iwona Drewicz – I e – przew

2. P. Małgorzata Guz – III c

Dni dodatkowo wolne od zajęć dydaktyczno – wychowawczych w roku szkolnym 2015/2016

Dniami wolnymi dla uczniów są:

2 listopada – Dzień Zaduszny

2 maja – miedzy świętami

4,5,6 maja – egzaminy maturalne

27 maja – piatek po święcie Bożego Ciała

Dzisiaj, środa 16 września ważne spotkanie z rodzicami uczniów klas:

o godz. 16.00klas I – na sali gimnastycznej (potem w klasach)
o godz. 16.30klasy starsze
ook.17.00 -17.15 – zebranie delegatów klas w sali 31 – wybór
Komitetu Rodzicielskiego

LP. SALA KLASA WYCHOWAWCA

1.

6

I L

MARTA SOBOCIŃSKA

2.

9

II L

ANNA BIELECKA

3.

31

III L

JOANNA MASTAJ

4.

20

I c

IRENA KWIATKOWSKA

5.

15

II c

GRZEGORZ JANEK

6.

8

III c

MAŁGORZATA GŁOWACKA

7.

28

IV c

GRAŻYNA DURAŁ

8.

27

IV s

RENATA SARBINOWSKA

9.

5

I h

BEATA MICHALSKA

10.

24

II h

ANNA IDZIKOWSKA-MAJCHRZAK

11.

25

III h

KRYSTYNA LISZCZYŃSKA

12.

14

IV h

MAŁGORZATA GIERCZAK

13.

18

I e

AGNIESZKA MACISZEWSKA

14.

17

II e

ANNA DYRCZ

15.

22

III e

ELŻBIETA PRZYSZLAKOWSKA

16.

21

IV e

ANNA POPEK

17.

13

I a

ANETA SROKA

18.

3

II a

J. CHMIELEWSKA

19

4

III a

BEATA SAWICKA

Rozmowa kwalifikacyjna wszystkich kandydatów Erasmus +2015

Uwaga! Erasmus +2015
Rozmowa kwalifikacyjna wszystkich kandydatów chcących brać udział w praktykach zawodowych organizowanych w ramach projektu pn „Dzisiaj doświadczenie – jutro zatrudnienie – zagraniczne praktyki zawodowe dla uczniów szkół Powiatu Głogowskiego” – edycja I
odbędzie się we wtorek, 15.września o godzinie 12.40 w sali numer 26, w budynku szkoły na ul. K. Miarki.
Obecność obowiązkowa.
Zachęcam zwłaszcza kucharzy z zasadniczej szkoły zawodowej!
Kieszonkowe w Euro, 4 tygodnie w cieplarnianych warunkach, granicy polskiej! Zdecydowanie warto!

Kiermasz podręczników używanych

Kiermasz podreczników używanych w środę 9 września na korytarzu na I piętrze obok biblioteki szkolnej od długiej przerwy.
Wycenione i podpisane książki można przynosić już do biblioteki wcześniej.

Ze względu na możliwość negocjacji cenowej, warto żeby właściciel był obecny przy transakcji 😉

Są już wyniki egzaminów zawodowych!

Wyszło super – ponadwojewódzko!

Gorzej z kawalifikacją T6… Ale tylko nieco… MUSIMY JE POSORTOWAĆ!

Do odbioru w sekratariacie od godz. 11.00